Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Thursday, July 23, 2015

Ragam Kakak Dhia nak dapat adik baru

Kata orang.. si kakak atau abang akan mula buat perangai bila nak dapat adik baru.. (owhh kak yaya.. rase macam janggal je panggilan baru tu hihi)

Ni buktinya.. antara gambar yang sempat diambil sebelum lil addin dilahirkan ("antara" sebab banyak yang tak snap)

Ngamuk di meja makan

Ngamuk then buka pampers..kencing kat lantai.. haru sungguh

Ngamuk lagi...buka baju pampers. . Then tau pulak malu tutup ...haha..

Ngamuk.. pastu niarap macam mintak simpati. Gambar ni nampak macam "alahai siannya...anok sape la tu..mane mak dia ni.. " (padahal aku kat belakang dia je haha).. 

tapi aku tau dah taktik dia.. abah jer yang boleh pujuk dia. Kalau aku atau orang len yang pujuk..haha makin menjadi-jadi. Jadi senang cite.. panggil daddy  OR biarkan je sambil gelak dalam hati dan snap gambar sebagai bukti. .hihi

Tapi.. lepas baby addin lahir, dhia lagi sensitip. Tak boleh salah langsung..
Tengok ehh..

time buka pose

Kat spital

kat lobi spital ..ngamuk bawah kerusi.. adui haruuu..
Mmmm..tapi aku cam biasa.. sengih jer.. snap gambar.. pastu panggil daddy yang duk jaga addin kat wad.

Alahai manja ibu yaya.. next week abah dah keje tau. Be good sister macam kak durrah yer

No comments:

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini