Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Monday, November 2, 2015

Resepi roti arab addinies

Tarraaa!! Tak tau laa jadi ke tak. Asal ada rupa sikit-sikit dan habis dijual kira ok je la. 
First try kan.. 
Ok ni resepi dari fb
Harap boleh baca ye. Dengan adunan ni dapat 55 doh kecik. Sengaja buat kecik sebab ramai pekerja hihi. Nanti ada yang complain takde keje hehe

Selepas 15 minit mulalah berebut-rebut nak uli pulak. Pening aku nak cari bende gelek. Hentam je lah apa yang ada kat dapur hihi



Hasya pekerja paling rajin sekali kali ni. Bersemangat waja kemain!

Bakar atas api hingga roti gelembung..dan dah boleh ngap dengan kari ikan nyum nyumm!!

Dah penat makan roti , oder dessert oulak. Cake chocolate moist resepi shila rusly



2 version topping & tak topping

Ni projek aritu. Kek gula hangus kukus. 

Oklah.. jumpa lagi. Bai


10 comments:

Laura Azura Zainal said...

Wahhhh seronoknya. Acik Laura jealous ni. Hehehe. Acik Laura tak sihat lately. Masak pun apa yang ada. Yang mudah - mudah aja seperti karipap/ temosa frozen kita bakar dalam pemanggang ajaib sebab tak nak goreng nanti berminyak. Nasib menjadi hehehe. Dan salad buah yang sekadar apa adanya sahaja. Lately ada terasa nak main masak - masak, mencuba resepi baru cuma tunggu masa sesuai dan kesihatan bertambah baik.

Seronok tengok Addinies pon teruja nak main masak - masak. Hehehe Thumps up!

Engku Artini said...

moga acik laura cepat-cepat sihat.. nanti boleh main masak-masak lagi :)

Norain Omar said...

Salam,

My name is Norain from ZALORA Malaysia. I would like to offer you to do a collaboration with us. Feel free to drop me an email at norain@my.zalora.com

Thanks :)

Amir renovation said...

Assalam tuan / puan .sy membuat keje2 ubah suai rumah dan pejabat..seperti mnyambung rumah.plaster siling,pasang tile,buat porch,wayaring,plumbing,pagar dan autogate,vinyl floor,wallpaper,waterprofing,grill,landskap dan kolam hiasan.terbuka untuk kawasan bangi,kajang,serdang,putrajaya,bndr sri putra,sepang,nilai,cheras,puchong,semenyi dan kuala lumpur.hubungi sy d no 0192945175 atau wssp sy d no 01129110298

Amir renovation said...

Assalam tuan / puan .sy membuat keje2 ubah suai rumah dan pejabat..seperti mnyambung rumah.plaster siling,pasang tile,buat porch,wayaring,plumbing,pagar dan autogate,vinyl floor,wallpaper,waterprofing,grill,landskap dan kolam hiasan.terbuka untuk kawasan bangi,kajang,serdang,putrajaya,bndr sri putra,sepang,nilai,cheras,puchong,semenyi dan kuala lumpur.hubungi sy d no 0192945175 atau wssp sy d no 01129110298

#5 said...

Banyok pulok 3klan mceloh...komsin jg Lupe ye...

tengku afza engku yusof said...

blogger glamer.. mmg byk iklan mencelah.. ooppss.. hehe

Engku Artini said...

ha haaa.. zalora lah.. tile la.. tokey kuda & memanah ngan dobi pun masuk jugak.. memey glemer hangat...hihi
tq all

Dr Singa said...

resepi roti paun aado??!
:)

Engku Artini said...

Duk cari jg resepi roti paun ni doc.. sedap kan roti paung teganu :)

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini