Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Tuesday, March 29, 2016

Bunga samperit saya

Durrah khayla sangat suka bunga samperit ni.
aku pun suka.. hasya pun suka.
So first time try.. senang je rupanya tapi acuannya .. mak ai payahnyer nak tekan.
jadi.. bersungguhlah hasya main terap-terap pulak.




Amna pun rajin terap kuih.. tapi tak makan pun. dia kan tak makan kueh mueh ni..



Ni la.. yang paling semangat skali 


Aku cari acuan camni sebenarnya. tapi tak tak tau kat mane nak beli
Dulu mak aku ada acuan camni tapi dah tinggal batang jer.. kakas lain seme dah tak jumpa cari
mungkin acuan ni bagi kids lagi gigih nak buat kuih lepas ni ..
mmmmm hope so!!


3 comments:

Laura Azura Zainal said...

Sedapnya. Acuan tu sy pernah nmpk kat bakemate.

Engku Artini said...

Tq zura.. dah g kedai tu.. abis stok pulak huu

Arifhamzah Hamzah said...

Banje kami 3kapit pleasee

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini