Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Thursday, June 30, 2016

Teaser : Skirt raya kids

Nak balik raya awal kan..
gigihla aku semalam aku jahit dress ni. Kul 11 baru start.
Kat kul 12 baru siap macam ni. 
Lambat bab nak buat kedut-kedut kat kain tu.. 

Ni untuk Amna. Belum letak getah pinggang dan lipat kat bawah. 
Pagi tadi suh Amna try.. ok ngam-ngam dah. Tak besar dan tak kecik sangat. 
Senyumm mewwet try pakai. Tu baru try.. ish ish anak owhh anak.. memang riang sentiasa... best kan!

Aritu dah try skali buat skirt ni untuk Hasya.senang je 

Ilman khalis suka sangat kacau kakak. Durrah Khayla.. mmm rasanya dia tak puas hati sebab tak jait skirt raya untuk dia.. hihi.. sabau ye nak

Yang ni pakai cotton murah je.. first try kan..hehe

Close up sket... 

Asalkan jimat.. aku harung jer.. kih kih..
Malam ni kenalah gigih lagi pulun jait lagi.. adehh .. 
nak balik lambat ada orang tak kasi.. nak gi tangkap lembu katanya..
(kwangg kwangg.. lembu pun tak cukup umur lagi bebeh, nak tangkap wat ape huuu)

2 comments:

Nora Karim said...

Aaawww... skill baru ni. Pandai menjahit dah sekarang! Nampak cantik jahitan tu...

Engku Artini said...

baru belajar nora.. sikit2 je baru..hihi

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini