Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, September 30, 2016

Juzu' 17

Mmmm.. banyak kali juga berbual hal ni dengan amna.. biasanya pagilah.. dalam kereta masa nak hantar dia gi Kafa

Pagi ni.. sebelum turun kereta..

Amna .. ibu dah juzu' 17! .. mm arini masuk 17. Amna?
Amna pun 17 ibu...
oww woohoo.. boleh lumba lagi la kiter (errr.. lupa pulak nak sebut alhamdulillah. excited punya pasal kih kih)
hahaa... ok ibu.. kita tengok sapa abis dulu eh..
wokey.. ngaji pandai-pandai tau. 
angguk je amna kali ni..

Alhamdulillah..
sebenarnya selalu sangat kami lumba bab ngaji ni. kadang dia ke depan, aku kat belakang. kali ni sama.. haaaa tu yang tetiba woo hooooo terus excited. Biasanya aku yang belakang dari dia. (hehe)

Ok... moga aku terus istiqamah.

#just untuk ingatan di hari mendatang

2 comments:

Laura Azura Zainal said...

Syukur Alhamdulillah kakak. Seronoknya boleh lumba2.

Nora Karim said...

Syok berlumba buat benda baik... 😁

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini