Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Friday, February 17, 2017

Panggilan pertama untuk 'IBU' @ 19 months old

Panggilan ibu memang lambat. Kalau cari info dalam google.. memang diakui itu. Jadi,, janganlah merajuk kalau anak sebut nama abah lebih cepat dari ibu.. aku ler tu.. hehe
Kalau nak cepat, ajar anak panggil mama.. haa yang ni cepat. 
Kadang ilman panggil bibik aritu mama.. aku tak ajar, bibik tak ajar.. tapi mungkin terdengar dari persekitaran . Tapi aku tak nak galakkan sangat panggilan tu sebab tau nanti bibik akan balik kampung satu hari nanti. Jadi, kesian pulak kat anak bila mama balik kampung tak timbul-timbul kan. Kalau bibik balik kampung takpe.. kuang kuang

Okeh.. jadi.. weekend lepas.. tetiba tenung aku sambil sebut
Buuu
Ohh apa ilman..?
dia diam jer.
Owh oklah.. takpe tunggu lagi
2-3 hari lepas tu dia buat camtu lagi
tenung dan sebut
Buu..
Hee dan semalam..
ulang lagi..
Buuuu Buuu... tapi banyak. 2-3 kali jerk

Takpe.. ibu akan tunggu lagi
This sweet moment

Sebelum ni Ilman selalu panggil aku 
Bahhhhhh
Abah pun dia panggil abah..
mmmm tak aci kan!

Okeh.. untuk rekod.. Ilman at 1 year 7 bulan.. baru dapat sebut nama ibu
Jangan merajuk eh
Anak lain pun semua lambat tapi tak ingat masa umur berapa.. sebab tu lah kali ni tulis siap-siap kat sini untuk ingatan



Suka sangat makan durian .. suka sangat abah ada geng makan durian!
So far semua makan kecuali aku dan yaya.. hehe


1 comment:

Nora Karim said...

Alahai... comeinya Ilman... 😍

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini