Jom CLICK untuk auto CLICK disini.. :)

Wednesday, March 8, 2017

When Hasya is TALLER than ibu...

5 March 2017
On the way balik dari rumah Tok Ma ke Kuantan.. Hasya bercerita pasal BMI.
terus aku tanya
Berat sekarang berapa dah?
42kg
Ooo ok la.. tinggi berapa pulak? (sambil rasanya mesti 145+cm jer sebab dulu 140+)
153cm
Eh.. what?? Biar betul.. aritu kan ke 140 lebih je?
Itu dulu lah ibu.. lama dah..
Ha..? Lama dah tu bila..?(aku masih tak dapat terima kenyataan tu walaupun dah lama sedar.. kakak adalah jenis yang tinggi.. dan aku adalah jenis yang kecik molek je orangnya..huu)

Okey.. nanti kita ukur ambik gambar.

mmm..macam sama je kan?
Okey..takpe kita zoom lagi


See..? Betullah Hasya dah 3cm tinggi dari Ibu.. 
Baiklah terimalah kenyataan gambar raya nanti Hasya konpem akan lebih tinggi dari Ibu.. 
Membesarlah dengan sihat anakku sayang.. :)


1 comment:

Nora Karim said...

Tinggi Hasya ikut abah dia... 😄 Cantik ikut ibu dia... besar dah Hasya... Moga Allah jadikan kamu anak yang solehah Hasya... Rindu Acik Nora tengok kamu masa kecik2 dulu... 🤗

Happy Birthday Princess!

Hasya Addini

Create Fake Magazine Covers with your own picture at MagMyPic.com


Same dress, toys and bed..but different Addini